اثنی عشریه در نقد و رد صوفیه و فلاسفه و عرفان‌های کاذب

قسمت اول

سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵ ق.ظ


بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین والصلوة علی رسوله النبی المنذر الأمین و علی آله السادة المیامین و اللعن علی اعدائهم اجمعین.

ستمگر هرچقدر بازوانی نیرومند و یارانی فراوان داشته باشد و مدت حکومتش به درازا کشد باز هم ناتوان است. زیرا که خدای متعال صاحب قدرت مطلقه در برابر اوست. پس خدای عز و جل همواره در کمینگاه ستمکاران و گنهکاران است. کیفرشان دهد و انواع بلا را در دنیا و آخرت بر آنان می فرستد و چنین است حکم خدا درباره آنان که در حق امام حسین علیه السلام ستم روا داشته ، شهیدش کردند و به حریم حرمتش تاختند ، خداوند آنان را در دنیا به انواع عذاب مبتلا و طعم تلخ بلاها را به ایشان چشانید. و البته عذاب و کیفرشان در روز قیامت شدیدتر و سخت تر است.

خدای سبحان پیوسته در پی یاری مظلومانی بوده که برای دفاع از حریم حق و برافراختن کلمه حق مورد ستم قرار گرفته اند. و از همین روی مظلومیت و حقانیت آنان را در دنیا آشکار کرده و البته دشمنانشان  جاودانه در ژرفنای دوزخ خواهند بود که چه سرنوشت شومی است...

پس خدای جل جلاله بعد از شهادت امام حسین صلوات الله علیه و آیات و نشانه های فراوانی را نمودار کرد که همه دلالت بر حقانیت حسین علیه السلام و مقام والا و جایگاه ارزشمندش نزد خدا دارد. او و همه ی شهدای همراهش از این ارجمندی بهره مندند. و بدین دلیل یاد و راهشان باقی و جاودان خواهد بود و همواره آزاد مردان در طی قرون و اعصار از آنان پیروی کرده ، آیندگان نیز آن را تا قیام قائم آل محمد عجل الله فرجه الشریف ادامه خواهند داد و او صلوات الله علیه است که با قیام خود انتقام خون مقدسش را خواهد گرفت.

بنده قصد دارم در وبلاگ این آیات بینات که بعد از شهادت امام حسین نمودار شده از منابع همه مسلمانان منتشر کنم.


نشانه ها و حوادثی که بعد از شهادت امام حسین علیه السلام آشکار گردید

قسمت اول


سر مبارک امام حسین علیه السلام در حالی که بر سر نیزه بود دعا و قرآن می خواند... منابع :

مفتاح النجا فی مناقب آل العبا : ۱۴۵

الخصائص الکبری : ۱۲۷/۲

الکواکب الدریه : ۵۷

اسعاف الراغبین : ۲۱۸

نورالأبصار : ۱۲۵

احقاق الحق ۴۵۲ـ۴۵۳ /۲